از تاریخچه گل رز مشکی بیشتر بدانید!

گل رز یکی از محبوب ترین و محبوب ترین گل های جهان است. گل رز دارای رنگ های متنوعی است. یکی از منحصر به فردترین آنها رز مشکی است. این رز در طبیعت رشد نمی کند، بنابراین معمولاً مردم آن را از رز قرمز تیره یا بنفش تیره می گیرند.

رنگ را می توان با خیساندن گل رز در گلدانی از مخلوط آب و جوهر سیاه عمیق تر کرد. این روش رنگرزی را می توان در هر رنگ رز استفاده کرد، اما ممکن است چند روز طول بکشد تا گل رز کاملاً سیاه شود.

روش های دیگری نیز برای سیاه کردن گل رز وجود دارد که یکی از نمونه های آن روش خاصی برای لباس بلوچی است. مهندسان ژنتیک نیز در حال حاضر برای تولید دانه هایی برای رشد گل رز سیاه طبیعی کار می کنند.

گل رز سیاه به ما احساس اسرار و ظرافت می دهد. از نظر بصری دلپذیر است و می تواند یک عنصر دکوری با تم گوتیک در اتاق یا باغ شما ایجاد کند.

اما همانطور که از گل رز قرمز برای ابراز عشق استفاده می شود، این رز نیز معنی و نماد خود را دارد. نه تنها در روابط، بلکه در جنبش های سیاسی، هنر و ادبیات و فرهنگ پاپ و رب انار یعنی فرهنگ غذایی است.

 

در آغاز عصر ویکتوریا، یک رمز معروف به نام زبان گل ها یا به نام فلوریوگرافی وجود داشت. این روشی برای ارسال پیام از طریق گل ها است.

در این کد، رز سیاه نماد خطر، مرگ، خداحافظی و نفرت است. تاریخچه گل رز وجود دارد که زمانی توسط مافیا برای ارسال تهدید به مرگ استفاده می شد. در متناوب نیز به معنای جوان سازی و رنگ موی لاکچری، تولد دوباره، آغاز یک تغییر شدید و از خود گذشتگی خالص است.

 

  • منابع:
  1. Black Rose Flower Meaning and When to Use It
  • تبلیغات:
  1. راه های طلایی و شگفت انگیز برای کسب درآمد میلیونی در منزل!
  2. کشف کیک هایی از جنس طلا!
  3. چند روش برای پولدار شدن در بیست سالگی
  4. خوردن کیک در کافی شاپ ها ممنوع اعلام شد