بازیگری که از عرقیات گیاهی پرنیان برای زیبای چهره اش استفاده میکند!

در عرقیات گیاهی پرنیان مورد بررسی، مجموعه ای از مواد فعال بیولوژیکی وجود دارد.

فعالیت آنتی اکسیدانی تعیین شده توسط FRAP رابطه مستقیمی با محتوای مواد فعال بیولوژیکی نشان می دهد.

فعالیت آنتی اکسیدانی تعیین شده توسط توانایی مهار اتواکسیداسیون آدرنالین نشان دهنده وابستگی است که مطابق با محتوای فلاونوئیدها در عصاره های گیاهی است.

امولسیون آرایشی با افزودن عصاره های گیاهی دارای ویژگی های ارگانولپتیک و فیزیکوشیمیایی رضایت بخشی است.

عصاره های گیاهی مورد بررسی دارای اثرات آنتی اکسیدانی و پرواکسیدانی هستند.

خواص بیولوژیکی فعال آب عصاره های گیاهی گونه های علفی اهلی را به عنوان بخشی از امولسیون آرایشی در این مقاله شرح می دهد.

به طور خاص، ویژگی های آنتی اکسیدانی مربوط به ویتامین ها، فلاونوئیدها، رنگ، استخراج و تانن ها گزارش شد.

روش های تحقیق زیر به عنوان تجزیه و تحلیل کیفی بر روی گروه های مواد فعال بیولوژیکی، کروماتوگرافی لایه نازک، تیترومتری و نورسنجی در کار استفاده شد.

عرق

توانایی عصاره‌ها برای تأثیرگذاری بر خواص فیزیکوشیمیایی، ارگانولپتیکی و آنتی‌اکسیدانی نمونه‌های امولسیون آرایشی و بهداشتی مشخص شد.

توانایی عصاره ها برای نشان دادن اثرات آنتی اکسیدانی و پرواکسیدانی در نمونه های امولسیونی آرایشی و بهداشتی تعیین شد.

این مقاله نشان دهنده کمکی در شناسایی عصاره های گیاهی و استفاده از آنها به عنوان افزودنی های فعال بیولوژیکی در امولسیون آرایشی است.

برای هزاران سال گیاهان منبع اولیه پزشکی بودند، با دانش گسترده ای از خواص درمانی گیاهان خاص که در تمدن های باستانی ثبت شده است.

تا اواسط دهه 1800 خواص دارویی گیاهان اصلی ترین درمان های درمانی موجود بود و امروزه بسیاری از داروهای توسعه یافته و مورد استفاده از این منابع طبیعی مشتق می شوند.

حدود 390000 گونه گیاهی شناخته شده وجود دارد و تخمین زده می شود که بین 35000 تا 70000 گونه برای استفاده دارویی غربالگری شده است.

کمکی که گیاهان به پزشکی کرده‌اند هم به‌عنوان منبع ترکیبات فعال دارویی و هم به‌عنوان ارائه مدل‌ها یا الگوهای شیمیایی برای طراحی و سنتز داروهای جدید بسیار زیاد است، با بسیاری از ساختارهای اصلی یا معماری داروهای مصنوعی مبتنی بر شیمی گیاهی طبیعی.

ترکیبات مشتق شده از گیاه سابقه طولانی در استفاده دارویی دارند، با تحمل و پذیرش بیماران به دلیل استفاده و اثربخشی آزمایش شده، و به دلیل تنوع شیمیایی بی‌نظیرشان، سرنخ تقریباً نامحدودی را در جستجوی داروهای جدید ارائه می‌دهند.