جوراب نانو ضد بو مناسب گردش خون

برخلاف جوراب‌های استاندارد، جوراب نانو ضد بو نه تنها شما را راحت می‌کنند، بلکه می‌توانند به حفظ سلامتی شما نیز کمک کنند.

جوراب‌های فشرده، لباس‌های مناسبی برای ساق پا هستند که می‌توانند گردش خون را بهبود بخشند و از تجمع مایع در پاها جلوگیری کنند.

آنها همچنین می توانند به سالمندان کمک کنند تا فعال بمانند و از مشکلات سلامتی مانند تورم پاها و حتی لخته شدن خون جلوگیری کنند.

جوراب‌های فشاری که برای اعمال فشار به ساق پا طراحی شده‌اند، می‌توانند جریان خون را بهبود بخشند و تورم را کاهش دهند.

جوراب های فشاری پا را به آرامی فشار می دهند، خون را به سمت بالا حرکت می دهند و از احتباس مایعات که می تواند باعث تورم شود، جلوگیری می کند.

جوراب نانو ضد بو

برای خرید جوراب هایی با سطح فشرده سازی نسبتا کم نیازی به نسخه پزشک ندارید و با این حال، سطوح بالاتر فشرده سازی به تجویز پزشک نیاز دارد، زیرا برخی موارد منع مصرف ممکن است شما را در معرض خطر قرار دهد و یک نسخه می تواند به شما کمک کند تا نوع مناسب جوراب را برای نیازهای خاص خود پیدا کنید.

جوراب های فشاری می توانند به جلوگیری از لخته شدن خون کمک کنند و اغلب برای افراد مبتلا به رگ های واریسی، رگ های عنکبوتی یا کسانی که به تازگی جراحی شده اند تجویز می شود.

آنها همچنین می توانند به شرایط عروقی مانند ترومبوز ورید عمقی (که با لخته شدن خون در ورید عمقی مشخص می شود)، سندرم پس از ترومبوتیک (عارضه ترومبوز ورید عمقی) و نارسایی مزمن وریدی (هنگام گردش خون در وریدهای پا) کمک کنند.

جسیکا کالندر ریچ، MD، مدیر پزشکی پس از حاد برای مراقبت های مستمر با سیستم بهداشتی دانشگاه کانزاس در کانزاس سیتی، می گوید: “جوراب های فشاری واقعاً مهم هستند، به ویژه برای افرادی که در پاهایشان ورم دارند.

تورم مزمن در پاها می تواند منجر به ناتوانی و کاهش توانایی راه رفتن شود زیرا پا ممکن است سنگین شود و علاوه بر این، می‌تواند منجر به زخم‌هایی روی پاها شود که بهبود آن سخت‌تر می‌شود، زیرا ورم دشمن درمان است.