از تن ماهی پژوهش برای رسیدن به تناسب اندام استفاده نمایید

یکی از بهترین مزایای سلامتی تن ماهی، محتوای پروتئین بالای آن است که برای ریکاوری مناسب تمرینات لازم است.

همه غذاهای دریایی، از ماهی آنچوی و ماهی قزل آلا گرفته تا خرچنگ و خرچنگ، دارای مقادیر زیادی پروتئین هستند.

اما به گفته کلاینر، ماهی تن یک سطح بالاتر است، و حاوی محتوای پروتئین بالاتری نسبت به سایر انواع ماهی است ( گونه های خاصی از ماهی تن مانند بلوفین و زرد باله به ویژه بالا هستند.

یکی از خوش طعم ترین نوع تن ماهی از نوع تن ماهی پژوهش می باشد.

تن ماهی

پروتئین برای بدن مهم است زیرا به مغز در تشخیص هورمون لپتین کمک می کند.

این هورمون نه تنها منبع عالی انرژی است، بلکه باعث می شود افراد برای مدت طولانی تری احساس سیری کنند.

“اگر برای کاهش وزن ورزش می کنید، پروتئین نیز به طرق زیادی به بدن شما کمک می کند! کلاینر می‌گوید: غذاهای کم‌چرب و پروتئین بالا، مانند ماهی قزل آلا، به شما قدرتی را می‌دهد که از طریق تمرینات ورزشی نیاز دارید.

علاوه بر پروتئین، ماهی‌های چرب مانند تن نیز منبع فوق‌العاده‌ای از چربی‌های امگا 3 و ویتامین D هستند. امگا 3 به دلیل خواص ضد التهابی و همچنین کمک به سلامت قلب، استخوان، چشم و پوست شناخته شده است.

یکی از مزایای شگفت انگیز خواب است. برخی از کارشناسان معتقدند که چربی های امگا 3 باعث بهبود کیفیت و کمیت خواب در بزرگسالان و کودکان می شود. این به این دلیل است که امگا 3 می تواند به تحریک ملاتونین، هورمونی که به روند خواب کمک می کند، کمک کند.

در سال 2017، یک مطالعه به این نتیجه رسید که نوجوانانی که به طور منظم ماهی چرب می‌خوردند، دو پیشرفت قابل‌توجه را تجربه کردند – بهبود کیفیت خواب و افزایش امتیاز IQ. مزایای کیفیت خواب ماهی تن به دلیل توانایی آن در تقویت ریتم شبانه روزی به ویتامین D نیز گسترش می یابد.

به عنوان یک مزیت، ویتامین D همچنین سلامت استخوان و سیستم ایمنی را تقویت می کند.