ام دی اف سه میل خام قیمتی سرسام آور پیدا کرده است

ام دی اف یک محصول چوبی مهندسی شده است که از الیاف چوب فشرده با رزین تشکیل شده است و در حالی که قیمت آن‌ها به دلایل و ویژگی‌های مختلفی بستگی دارد، درب‌های ام دی اف سه میل خام به دلیل ساختار مستحکم و همگن خود که در برابر تاب برداشتن، ترک خوردن و شکافتن مقاومت می‌کنند، بهتر از درب‌های چوبی واقعی برای کاربردهای رنگ‌شده عمل می‌کنند.

زمانی که چوب درخت را به الوار جامد تبدیل می‌کردیم، در ساخت و ساز، هدر دادن یک سوم مواد، که فقط 70 درصد از درخت را به کار می‌بردند، معمول بود و با این حال، یک مرکز تولیدی پیشگام در نیویورک در سال 1966 شروع به استفاده از ضایعات چوب دور ریخته شده برای ساخت اقلام کامپوزیتی و چوب مانند کرد و امروزه حدود 95 درصد از یک درخت مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از این اقلام چوبی تخته فیبر با چگالی متوسط یا ام دی اف است و نجارها با آن یک کالای مقرون به صرفه و مفید برای خانه شما ساخته اند: درب های داخلی ام دی اف.

ام دی اف سه میل خام

درب های داخلی خاک اره و تراشه های درختان که برای ساختن الوار جامد استفاده نشده اند برای ساخت ام دی اف استفاده می شود و برخی از تولیدکنندگان در سال‌های اخیر شروع به استفاده از مواد آلی جایگزین کرده‌اند، مانند گندم و چوب اصلاح‌شده پس از مصرف.

درب ها به گونه ای تکمیل شده اند که سطحی را ارائه دهند که به طور مداوم صاف باشد و اغلب، کل فرآیند ممکن است در چند روز به پایان برسد، و سپس ام دی اف برای اهداف مختلف، به ویژه برای درهای داخلی ام دی اف آماده می شود.

کار با ام دی اف ساده است و بر خلاف چوب، فاقد گره است و سطح آن صاف و بدون لک است و درب‌های داخلی ام‌دی‌اف واقعاً با تضمین صاف و صاف بودن سطح آن‌ها عرضه می‌شوند و رنگ‌آمیزی و پرداخت آن‌ها را ساده می‌کند و به عنوان مثال، استفاده از چوب تقلبی روی درب های داخلی ام دی اف ساده است.