انجیر خشک برای پروستات دارای 100 خاصیت خیره کننده

اگرچه می توانید انجیر خشک برای پروستات را در تمام طول سال بخورید، اما خوردن انجیر تازه چیز خاصی دارد که در تابستان به اوج خود می رسد و فواید زیادی برای سلامتی انجیر وجود دارد، به خصوص زمانی که تازه و خام باشد.

آنها سرشار از قندهای طبیعی و منبع خوبی از فیبر محلول و همچنین آنتی اکسیدان هستند.

به علاوه، اگر در مورد این نوع چیزها آگاه هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید احتمالاً کالری کمتری در انجیر نسبت به آنچه تصور می‌کنید وجود دارد، به خصوص با توجه به اینکه یک انجیر چقدر شیرین و غنی می‌تواند باشد.

طبق داده های وزارت کشاورزی ایالات متحده، یک انجیر خام و بزرگ تنها 47 کالری دارد و این کالری کمتر از یک موز کامل است.

تا آنجا که به سایر فواید سلامتی مربوط می شود، در واقع تفاوت بسیار کمی بین انجیر خشک و خام وجود دارد.

به عنوان مثال، طبق گفته هیئت مشورتی انجیر کالیفرنیا، خوردن سه تا پنج انجیر، چه خشک و چه خام، همان مقدار فیبر رژیمی را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد میوه‌های خشک، مانند انجیر خشک، سطح آنتی‌اکسیدان‌های متمرکزتری نسبت به همتایان تازه خود دارند.

انجیر خشک برای پروستات

با این حال، همه اینها فرض را بر این می گذارد که انجیر خشکی که می خورید شکر اضافه ای ندارد و اگر واقعاً می‌خواهید مطمئن شوید که انجیر خشکی که می‌خورید به اندازه میوه‌ای که مستقیماً از درخت جدا می‌شود سالم است، حتماً برچسب مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید.

برخی از میوه های خشک شکر یا حتی نوعی شربت ذرت اضافه کرده اند که در وهله اول بسیاری از فواید سلامتی خوردن این میوه شیرین را خنثی می کن و بنابراین اگر به انجیر خشک شما شکر اضافه شده است، گزینه سالم تر این است. قطعا انجیر تازه

انجیر بیشتر برای پوست خشک و خارش دار یا درماتیت آلرژیک استفاده می شود.
بر اساس مطالعه دیگری، ترکیبی از عصاره های میوه، از جمله عصاره انجیر، ممکن است اثرات آنتی اکسیدانی روی سلول های پوست داشته باشد.