با رژ لب مشکل تنفسی را درمان کنید

در بازار امروز، مفاهیم رژ لب جامد حرارتی با استفاده طولانی مدت نفوذ می کند. همانطور که بررسی عرضه‌های تجاری اخیر نشان می‌دهد، پوشیدن بخشی جدایی‌ ناپذیر از ویژگی‌های کلیدی رژلب مایع براق است، و توانایی ماندگاری آن برای فرمول‌نویسان و بازاریابان به طور یکسان مورد توجه قرار می‌گیرد.

به عنوان مثال، D&C Red 21، یک رنگ فلورسنت قرمز متداول، یکی از مواد خام مورد استفاده برای ایجاد رنگ موثر و ماندگار است. این رنگ با رطوبت روی پوست ترکیب می شود و لب ها را لکه دار می کند به طوری که حتی پس از از بین رفتن محصول نیز رنگ باقی می ماند.

همچنین، رنگ‌های نامحلول در آب یا رنگ‌های اسید برومو مانند D&C Red 21، D&C Red 27 و D&C Orange 5 از دهه 1920 برای ارائه سایه‌های آبی-قرمز و نارنجی-قرمز استفاده شده‌اند.

در اوایل قرن بیستم، شیمیدان هیزل بیشاپ، یک نیاز کلیدی مصرف کننده را تشخیص داد و زمانی که رژ لبی ساخت که ادعا می کرد «ضد بوسه» است، به آن توجه کرد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که با آن مواجه می‌شویم، به‌طور خلاصه نشان می‌دهد: انتقال محصول از رژ لب جامد لدورا. با این حال، تلاش های بیشاپ برای توسعه یک محصول واقعی با ماندگاری طولانی بدون شکست نبود.

فرمول‌های طولانی مدت باعث خشکی لب‌ ها می‌شوند و این مانع هنوز به عنوان یک چالش برای فرمول‌سازان باقی مانده است. رژ لب بیشاپ علاوه بر رنگدانه‌ها، از رنگ‌هایی برای اهداف لکه‌دار استفاده می‌کرد که به طور محکم به رژلب‌ مایع می‌چسبند تا به سایش ماندگاری دست پیدا کنند و در عین حال ظاهری غنی‌تر و اساسی‌تر به لب‌ها ارائه دهند.

  • منابع:
  1. How They Have Changed and Where They Are Going
  • تبلیغات: 
  1. فواید مصرف شیره انگور
  2. ماسک جوشکاری نوعی تجهیزات ایمن
  3. شناخت دقیق تر انواع ساعت
  4. شرکت تولیدی شهر آفتاب تهران