برای بیشتر شدن عمر پالتو چرم و خز آن را در آفتاب گذارید!

شیک‌ترین اتومبیل‌های مسابقه‌ای کافه‌ای می‌توانند قیمتی بزرگ یا بیشتر داشته باشند، که این مدل پالتو چرم و خز زیر 100 دلاری را به یک معامله تقریباً غیرممکن تبدیل می‌کند.

آن را دروازه‌ای عالی برای ورود به دنیای لباس‌های بیرونی چرم آلت بدون به خطر انداختن نشانه‌های استایل در نظر بگیرید – یقه‌ی کوچک، شکل باریک – شبح‌هایی که الهام‌بخش آن هستند (مثلاً نوعی ژاکت که توسط آدم‌هایی که موتورسیکلت‌ها را در اطراف شهر می‌چرخانند. جرعه کورتادو).

اگر به ما بگویید که این ژاکت را در حدود سال 2003 در بازاری در شمال جرسی دزدیده اید، احتمالاً شما را باور می کنیم. متاسفانه، شما باید اسکالا سفید مرواریدی را بچرخانید و تلفن را جداگانه بچرخانید.

شماره زیپ آمومنتو به اندازه برخی از گزینه های دیگر در اینجا صدای زنگ و سوت ندارد – تقریباً به همان اندازه که یک ژاکت می تواند دریافت کند، کم است- اما مملو از انصافی است که به‌خاطر یک تناسب بی‌هدف و بزرگ است که به مردم اجازه می‌دهد بدانند کارها را انجام می‌دهید، به روش خود یا از راه سخت.

پالتو چرم
یک کت دانشگاهی می خواهید که یک بار برای همیشه ثابت کند بهترین روزهای شما هنوز در راه است؟ وسواس‌های ژاپنی آمریکایی در کاپیتال، آستین‌های چرمی معمولی سیلوئت را با گزینه‌های چرم آلت تعویض می‌کنند، و سپس شانه‌های دراز و استخوان‌های شنل دوزی شده خود را برای اندازه‌گیری خوب اضافه می‌کنند.

دوران شکوه دوران دبیرستان شما ممکن است خاطره ای دور باشد، اما لباس های آینده شما در حال تبدیل شدن به اسطوره های لباس مردانه است.

احساس می کنید منتخب هستید؟ گردگیر چرم مصنوعی علاقه ای به تظاهر به یک پوست واقعی حیوانی ندارد – در عوض، جذابیت علمی تخیلی خود را از طریق یک روکش فوق العاده شیک و آینده نگرانه پذیرفته است. تبریک: شما به تازگی از چرم مصنوعی قرمز استفاده کرده اید.

 

  • منابع:
  1. Faux Leather Jackets Are Really Cool