تاثیر بسیار عجیب اسباب بازی تفنگ یوزی بر روی کودکان پسر!

چندین مجموعه از ادبیات به این کاوش در مورد نژاد مختلط سیاه پوست کمک می کنند بازی پسرها و اسباب بازی تفنگ یوزی مهم است که در ابتدا بیان کنیم که نیاز به کودکان وجود دارد.

در تحلیل حاضر، داشتن فضاهایی برای بازی به عنوان شکلی از یادگیری، چه در داخل و چه در خارج از کلاس درس، یک حقیقت پذیرفته شده است.

در اینجا من به طور خاص بر روی روش هایی که بازی تفنگ اسباب بازی تحقیق شده است و مورد بحث قرار گرفت.اسباب بازیمن همچنین از ادبیات مربوط به هویت های چند نژادی مختلف نژاد و تجربیات و همچنین دوران پسری سیاه‌پوستان برای مفهوم‌سازی بازی تفنگ اسباب‌بازی در داخل زمینه دوران پسری مختلط سیاه پوست.

در بررسی ادبیات من در مورد بازی با تفنگ اسباب بازی، محققان بر روی آن تمرکز کرده اند موضوع اسباب بازی ها، ایمنی اسلحه، و تئوری بازی بر اساس تمرکز و نظم و انضباط محقق یک سکوت عمومی در مورد مسابقه در زمینه تفنگ اسباب بازی وجود دارد.

بازی در ادبیات دانشگاهی هم در گفتمان رایج و هم در گفتمان آکادمیک، ارتباط بین اسلحه و کودکان حول مسائل می چرخد.

مربوط به ایمنی اسلحه به صورت عمومی نگرانی سلامتی. این شامل وحشت عمومی در مورد مدرسه است.

تیراندازی و تیراندازی جمعی در فضاهای عمومی. در پاسخ در بحران تیراندازی های دسته جمعی، بسیاری از مدارس سیاست های تحمل صفر را اتخاذ کرده اند که در آن دانش آموزان به دلیل آوردن سلاح به مدرسه از مدرسه حذف می شوند.

مکان ها، از جمله سلاح های نمادین و اسباب بازی، مانند تفنگ های پلاستیکی. تحمل صفر برای تفنگ های اسباب بازی حتی به کلاس های مجازی در خانه نیز تعمیم داده شده است.

محیط‌هایی که اخیراً در مورد آیزایا الیوت رخ داد. در حالی که چنین موضوعاتی برای سلامت عمومی و در تحقیقات آموزشی مهم هستند.
تمرکز من در اینجا به طور خاص اسلحه های اسباب بازی است – خطرات درک شده و واقعی برای سیاه پسران مخلوط نژادی که با این اسباب بازی ها بازی می کنند. اکثر کارهای مرتبط در آن یافت می شود.