تاثیر عجیب تحصیلات بر روی فرهنگ استفاده از نوار بهداشتی تافته!

حتی اگر این مطالعه فقط بر روی دختران نوجوان متمرکز بود، این مطالعه اطلاعات مرتبط را اضافه می کند به ادبیات موجود در این مطالعه، پیش‌بینی‌کننده‌های استفاده ازنوار بهداشتی تافته را بررسی کردیم.

در میان دختران نوجوان با اتخاذ رویکردی چند سطحی. برای یک تحلیل جامع، ما چهار متغیر مهم در سطح جامعه، یعنی شاخص ثروت جامعه، شاخص آموزش جامعه، شاخص رسانه جامعه، و شاخص آموزش جامعه، همراه با متغیرهای سطح فردی و خانواده. ما چندین پیش بینی را شناسایی کردیم.

استفاده از نوار بهداشتی در دختران نوجوان 15 تا 19 ساله بیشتر از 10 سالگی از نوار بهداشتی استفاده می کنند. 14 سال نوجوانان مسن تر تمایل به تحصیلات بالایی دارند که ممکن است آنها را توضیح دهد استفاده بیشتر از نوار بهداشتی ما دریافتیم که نوجوانان با تحصیلات عالی بیشتر بودند.

نوار بهداشتی
احتمال استفاده از نوار بهداشتی نسبت به کسانی که تحصیلات ندارند. محققین دیگر به اهمیت آموزش در ترویج استفاده بهداشتی در بین دختران نوجوان اذعان کرده اند.

آموزش در میان دختران نوجوان، قرار گرفتن آنها در رسانه های جمعی را ترویج می کند، که استفاده بهداشتی را بیشتر ترویج می کند. رابطه نوار بهداشتی و آموزش دوسویه است زیرا استفاده از نوار بهداشتی ممکن است آموزش دختران را نیز ارتقا دهد.

مونتگومری و همکاران، در مطالعه خود اشاره کردند که توزیع نوار بهداشتی باعث بهبود حضور در مدرسه می شود در میان دختران. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل چند سطحی همچنین نشان داد که سطح بالای آموزش جامعه با استفاده بیشتر از نوار بهداشتی در بین دختران نوجوان همراه است.

قرار گرفتن در معرض رسانه در میان دختران نوجوان یکی از عوامل مهم پیش بینی کننده استفاده از بهداشت است. ما دریافتیم که نوجوانانی که در معرض رسانه‌ها قرار می‌گیرند بیشتر از نوار بهداشتی استفاده می‌کنند نسبت به نوجوانانی که هیچ ارتباطی با رسانه نداشتند.

یافته های مشابه در جاهای دیگر گزارش شده است. رسانه های جمعی منبع اصلی اطلاعات در مورد بهداشت قاعدگی هستند. بنابراین، دخترانی که به طور مکرر در معرض رسانه های جمعی قرار می گیرند ممکن است بیشتر از نوار بهداشتی استفاده کنند
همتایان آنها.