تخمه آفتابگردان درجه یک حاوی ماده فیبر فراوان و مغذی

افزودن فیبر اضافی به رژیم غذایی یک تغییر ساده است و این افزودنی به طور قابل توجهی از کاهش وزن پشتیبانی می کند و فیبر نوعی کربوهیدرات است که بدن قادر به هضم آن نیست و تخمه آفتابگردان درجه یک به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی بدون اضافه کردن کالری احساس سیری کنید.

مقدار توصیه شده رژیم غذایی (RDA) مصرف روزانه 30 گرم فیبر را پیشنهاد می کند و آفتابگردان که سرشار از فیبر است، بدون شک می تواند به شما کمک کند تا فیبر روزانه خود را برای کاهش وزن سالم به دست آورید.

پروتئین یک ماده مغذی درشت مغذی فراوان در تخمه آفتابگردان است و به عنوان یک همراه عالی برای کاهش وزن عمل می کند و پروتئین قابلیت منحصر به فردی دارد و به تنظیم سطح سیری شما کمک می کند.

این بدان معنی است که می توانید دوره های طولانی را بدون غذا خوردن ادامه دهید و به طور خودکار دچار کمبود کالری شوید و خروجی این کاهش وزن است که علاوه بر این، افزودن مقدار کافی پروتئین به رژیم غذایی به حفظ توده لاغر بدن شما کمک می کند.

تخمه آفتابگردان درجه یک

این عامل زمانی که در دوره های روزه داری برای رسیدن به اهداف وزنی خود هستید بسیار مفید است و پروتئین های گیاهی سازگارتر با محیط زیست هستند و این امر باعث می شود دانه های آفتابگردان، که به طور گسترده در دسترس و در دسترس هستند، به عنوان یک منبع پروتئینی عالی برای رژیم غذایی کاهش وزن باشد.

تخمه آفتابگردان را می توان در پوسته یا به صورت هسته باز خریداری کرد و پوسته را با دندان های خود بشکنید و روی آنها بجوید. اما باید پوشش را دور بریزید و دانه های باز به راحتی قابل خوردن هستند و بنابراین، این دانه‌ها می‌توانند یک میان‌وعده خوب برای تماشای سریال‌های مورد علاقه‌تان، مطالعه یا صرفاً تنقلات تفریحی باشند.

تخمه آفتابگردان حاوی چربی های سالمی است که برای شما عالی است و اما اگر زیاد از آنها بخورید ممکن است وزن اضافه کنید. از آنجایی که این دانه ها ریز هستند، تمایل به مصرف بیش از حد آنها وجود دارد.