خریداران به فروشگاههای سطح شهر برای خرید آخرین مدل کیف مکرومه مدل صدفی به خاطر طرح جدیدش هجوم آوردند

شما می توانید با لباسهای کهنه و قدیمی خود که دیگر بلااستفاده شده اند یک کیف مکرومه مدل صدفی برای خود درست کنید که ساخت آن هم با توجه به توضیحاتی که در این مطلب برایتان خواهیم گفت سخت و مشکل نخواهد بود.

آیا یک تی شرت قدیمی با سوراخ در آستین، لکه در جلو دارید یا دیگر هرگز نمی پوشید؟ این یک پروژه عالی برای تغییر کاربری یک تی‌شرت قدیمی به یک کیف مکرومه با حاشیه‌های جذاب است.

این کیف‌ها مانند کیف‌های کلاسیک محصولات هستند و برای حمل میوه و سبزیجات عالی هستند اما می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و وسایل دیگری مانند کتاب یا وسایل ورزشی را با خود حمل کنید.

این کاردستی برای کودکان بزرگتر و بزرگسالان مناسب است، این کار به مواد زیادی نیاز ندارد و بسته به اینکه گره‌ها را چقدر راحت می‌زنید و اینکه آیا با دست می‌دوزید یا از چرخ خیاطی استفاده می‌کنید.

می‌تواند بین 1 تا 4 ساعت طول بکشد، من عاشق تهیه چند تا از این کیف ها (آماده ساختن آنها برای گره زدن) و نگه داشتن آنها در کنار کاناپه برای مکرومه کردن در هنگام تماشای یک برنامه یا فیلم هستم.

مواد لازم برای ساخت این کیف را برایتان خواهیم گفت.

تی شرت قدیمی (بهتر است از یک تی شرت نخی کلاسیک بدون هیچ نشانی استفاده کنید)

قیچی

سنجاق قفلی

لوازم اولیه خیاطی ( سوزن، نخ و سنجاق)

دستورالعمل ها:

تی شرت قدیمی خود را صاف بخوابانید و با یک قیچی آستین ها، بالا، پایین و پهلوها را با دقت ببرید (به ترتیب).

نکته: در حالی که هنوز همه لبه ها و درزها را جدا کرده اید تا حد امکان کوتاه کنید.

شما باید با دو بخش مستطیلی از پارچه تی شرت باقی بمانید. (اگر قسمت مستطیلی که قبلا آستین ها وجود داشت کمی انحنا داشت نگران نباشید).

یک بخش مستطیل شکل، لبه پایین را حدود 3/4 اینچ به پایین تا کنید و آن را در جای خود سنجاق کنید.

این سجاف جدید را به اندازه تقریبی 1/2 اینچ روی هر دو مستطیل پارچه تی شرت بدوزید.

نکته: چرخ خیاطی سریع‌ترین راه برای انجام این کار است اما اگر تمام چیزی است که در دسترس دارید می‌توانید یک دوخت اصلی را نیز با دست بدوزید.

با استفاده از قیچی، بقیه مستطیل را به صورت نوارهایی به اندازه انگشت برش دهید، حدود 1/2 اینچ قبل از سجاف دوخته شده متوقف شوید.

نکته: می‌توانید یک بخش مستطیلی را روی دیگری قرار دهید تا این کار سریع‌تر انجام شود اما من ترجیح می‌دهم یک قسمت را در یک زمان برش دهم زیرا برش زیبا کمی آسان‌تر است.