خودکار فانتزی تک شاخ برندی که در حال حاضر پر فروش ترین است

پیدا کردن خودکار یا مداد مناسب برای برنامه ریز شما می تواند کمی آزمون و خطا طول بکشد و به‌عنوان کسی که از نوشتن و انتخاب خودکار فانتزی تک شاخ و مداد مناسب لذت می‌برد، فکر می‌کردم که انجام یک تست قلم و مداد کوچک و به اشتراک گذاشتن نتایج با شما سرگرم‌کننده خواهد بود.

اگر شما هم مثل من هستید و کمی اهل قلم هستید، پست امروز را دوست خواهید داشت و امیدوارم ابزار نوشتاری جدیدی برای جفت کردن با برنامه ریز خود پیدا کنید و داشتن یک خودکار یا مدادی که از استفاده از آن لذت می برید تفاوت ایجاد می کند!

معیارهایی که برای آزمون قلمم استفاده کردم: نوشتن با جوهر سیاه و استفاده از نوک ظریف تر را دوست دارم که من چند قلم 0.7 را آزمایش کردم اما می‌دانستم که به سمت نوک ریزتر می‌کشم اگر جوهر رنگی متفاوت و/یا نوک ضخیم‌تری را ترجیح می‌دهید، ممکن است بخواهید آزمایش قلم خود را انجام دهید.

خودکار فانتزی تک شاخ

من دو بسته سمپلر از قلم جت خریدم (قبلاً به آنها اشاره کردم، تنوع و انتخاب را دوست دارم!) و نمونه قلم توپی یونی جت استریم و نمونه قلم ژل تیپ ظریف که قلم ها را به ترتیب ضخامت (از نازک ترین تا ضخیم ترین) نگه داشتم و همان متن را نوشتم: این یک تست قلم است.

این به من کمک کرد تا احساس کنم که قلم چگونه روی کاغذ کشیده می‌شود یا روی کاغذ می‌چرخد و وقتی که در متن یا خط شکسته می‌نویسم چه احساسی دارد و همانطور که متن را می نوشتم، نام تجاری خودکار و یادداشتی سریع درباره افکار اولیه ام نیز نوشتم.

هنگامی که در مورد خودکار مورد علاقه خود تصمیم گرفتم، 3 مداد مورد علاقه خود را آزمایش کردم و در مورد یک مداد مورد علاقه تصمیم گرفتم.

من از معیارهای مشابهی استفاده کردم و 3 مورد دلخواه خود را به مورد علاقه مطلق خود محدود کردم Uni Alpha-Gel 0.5. من عاشق نرمی آن هستم و همچنین چقدر خوب پاک می شود.