دستگاه فشار خون سخنگو brisk یک فرد را شوکه نمود

آنروئید سنج ها فشار سنج های سنتی هستند که از زمان های بسیار قدیم مورد استفاده قرار می گرفتند و دستگاه فشار خون سخنگو brisk دارای یک مانومتر مکانیکی پر از جیوه هستند که به یک کاف بادی متصل شده است و کاف به بالای بازوی بیمار بسته می شود و با استفاده از یک لامپ به صورت دستی باد می شود و پزشک از گوشی پزشکی برای بررسی ضربان قلب بیمار قبل از تخلیه کاف استفاده می کند.

به دلیل روش پیچیده استفاده از آنها، این مانیتورها عمدتاً توسط پزشکان و پرستاران در بیمارستان ها یا فقط توسط پرسنل ماهر استفاده می شود و دقت خواندن دستگاه های آنروید کاملاً قابل اعتماد است، اما برای افرادی که آموزش مناسبی برای استفاده ندارند بسیار خسته کننده هستند و آنها را همچنین، عملاً غیرممکن است که فردی بتواند فشار خون خود را با استفاده از مانیتور آنروئید اندازه گیری کند.

دستگاه فشار خون سخنگو brisk

با افزایش خطرات سلامتی، پزشکان به اکثر افراد توصیه می‌کنند که پارامترهای بدن خود مانند فشار خون و ضربان قلب را به طور منظم بررسی کنند و این نیاز شدید به مانیتورهای خانگی برای مراقبت سیستماتیک از بیمار منجر به کشف مترهای دیجیتالی با استفاده آسان شد.

مانیتور دیجیتال فشار خون یک دستگاه الکترونیکی با صفحه نمایش LCD و کاف است و برخی از دستگاه ها دارای کاف مچ هستند در حالی که برخی دیگر دارای کاف بالای بازو هستند و این کاف به راحتی با کلیک یک دکمه روی دستگاه قابل باد شدن است و آنها روی باتری کار می کنند و در کمتر از یک دقیقه خوانش را نشان می دهند.

مانیتورهای دیجیتال فشار خون مدتی است که وجود دارند و دلایل زیادی برای استفاده از آن‌ها نسبت به دستگاه‌های آنروئیدی وجود دارد:

استفاده از اینها توسط افراد مسن و بچه ها به طور یکسان بسیار آسان است. همچنین می‌توان از آن برای نظارت بر فشار خون خود در صورت عدم وجود کمک استفاده کرد.