ربات اسباب بازی ارزان تکامل جدیدی یافته اند

هیچ چیز کاملاً شبیه ربات های کنجکاوی که می توانند در همه ما القا کنند وجود ندارد و چیز جالبی در مورد نحوه حرکت آنها، صداهایی که تولید می کنند و چگونگی تکامل ربات اسباب بازی ارزان وجود دارد.

چه در جست و جوی هدیه تولد کامل باشید و چه صرفاً علاقه مند به گجت ها باشید، این ربات ها R2-D2 و HAL 9000 را شرمنده خواهند کرد.

به دنبال ایده های بیشتری هستید؟ لیست ما از بهترین اسباب بازی های علمی برای افراد بی حوصله و کنجکاو را بررسی کنید.

این سگ از YIMAN، خوشبختانه، کنترل از راه دور است و بنابراین کمتر احتمال دارد که دستتان را گاز بگیرید و این دستگاه دارای یک کنترل از راه دور مادون قرمز با برد کنترل 33 فوت و همچنین کنترل صوتی است و همچنین به خوبی آموزش دیده است: قادر به رقصیدن، انجام حرکات فشاری، ایستادن با دست، خم شدن و پارس کردن است و اگر دو بار کف بزنید، حتی یک حالت رقص را فعال می کند.

ربات اسباب بازی ارزان

دارای اندام های انعطاف پذیر ساخته شده از پلاستیک ABS نشکن، برای کودکان از 3 سال به بالا ایمن است و همچنین یک باتری قابل شارژ وجود دارد که امکان دو ساعت سرگرمی را فراهم می کند و توسط USB شارژ می شود.

این ربات برای آموزش اصول اولیه آردوینو، یک پلتفرم نمونه سازی طراحی شده برای هر کسی که علاقه مند به ایجاد اشیا یا محیط های تعاملی است، طراحی شده است و این می تواند به همه کمک کند تا با روباتیک و برنامه نویسی شروع کنند.

مناسب از 14 سال به بالا، این ربات تانک به عنوان یک کیت DIY برای یک وسیله نقلیه ردیابی دو درایو ارائه می شود. تعدادی عملکرد مختلف ممکن است، برای کمک به الهام بخشیدن به خلاقیت تا حد امکان وجود دارد.

کاربران می توانند از مقاومت های عکس برای وادار کردن ربات به دنبال نور استفاده کنند یا حتی از حسگر اولتراسونیک برای تشخیص موانع و تغییر جهت استفاده کنند و این ربات همچنین می تواند توسط یک بلوتوث یا کنترل از راه دور مادون قرمز کنترل شود، این یک هدیه عالی برای یک مهندس نوپا است.