شرکت پسته خندان کرمان توانست پسته ای تولید کند که خطر بیماریهای قلب را کاهش دهد!

مطالعه 24 هفته‌ای شرکت پسته خندان کرمان روی افراد دارای اضافه وزن نشان داد که کسانی که 20 درصد از کالری پسته مصرف می‌کنند، 0.6 اینچ (1.5 سانتی‌متر) بیشتر از آنهایی که پسته نمی‌خورند، از دور کمر خود کم کرده‌اند.

یکی از عواملی که احتمالاً به خواص کاهش وزن پسته کمک می کند این است که محتوای چربی آن ممکن است به طور کامل جذب نشود.

در واقع، چندین مطالعه سوء جذب چربی های آجیل را نشان داده اند.

این به این دلیل است که بخشی از محتوای چربی آنها در دیواره سلولی آنها گیر کرده و از هضم آن در روده جلوگیری می کند.

علاوه بر این، پسته های بدون پوست برای خوردن آگاهانه خوب هستند، زیرا پوست کندن مغزها زمان می برد و سرعت خوردن را کاهش می دهد.

پوسته های باقی مانده نیز به شما سرنخی بصری از تعداد آجیل هایی که خورده اید می دهد.

پسته

یک مطالعه در سال 2011 نشان داد که افرادی که پسته بدون پوست مصرف می‌کنند، 41 درصد کالری کمتری نسبت به افرادی که پسته پوست‌دار می‌خورند، مصرف می‌کنند.

پسته سرشار از فیبر است و یک وعده آن حاوی 3 گرم است.

فیبر در سیستم گوارش شما عمدتاً هضم نشده حرکت می کند، و برخی از انواع فیبر توسط باکتری های خوب در روده شما هضم می شوند و به عنوان پری بیوتیک عمل می کنند.

سپس باکتری‌های روده فیبر را تخمیر می‌کنند و آن را به اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه تبدیل می‌کنند، که ممکن است مزایای سلامتی متعددی داشته باشد، از جمله کاهش خطر ابتلا به اختلالات گوارشی، سرطان و بیماری‌های قلبی.

بوتیرات شاید مفیدترین اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه باشد.

در یک مطالعه در سال 2014، نشان داده شد که خوردن پسته تعداد باکتری های تولید کننده بوتیرات در روده را به میزان بیشتری نسبت به خوردن بادام افزایش می دهد.

پسته ممکن است به طرق مختلف خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد.

پسته علاوه بر اینکه آنتی اکسیدان بالایی دارد، ممکن است کلسترول خون را کاهش داده و فشار خون را بهبود بخشد، بنابراین خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.