شوینده صورت لانکوم که از بقایای جانوران چند قرن پیش تهیه شد!

اگر دو بار در روز صورت خود را نشویید، ممکن است با لایه ضخیم کثیفی و کثیفی پوشانده شود که باعث می شود سایر محصولات به درستی به پوست نفوذ نکنند که وقتی صورت خود را روزانه نمی شوییم، پوست ما کم آب می شود که باعث می شود پوست خشن، چروکیده و پیر به نظر برسد و بدین روی استفاده از شوینده صورت لانکوم می تواند گره گشا باشد.

عدم شستن صورت می تواند باعث مسدود شدن منافذ پوست و در نتیجه ایجاد آکنه های جدی شود و پوست همچنین ممکن است قرمزی، خشکی و تحریک شدید ناشی از هیدراتاسیون ناکافی را تجربه کند و این باعث می شود پوست کثیف، چرب، چرب و به طور قابل توجهی پیر به نظر برسد.

شوینده

روش صحیح شستن صورت را یاد بگیرید:
اول از همه، پاک کننده مناسب برای نوع پوست خود را پیدا کنید و در مرحله بعد، مطمئن شوید که دستانتان تمیز هستند که با شستن دست ها قبل از تمیز کردن صورت، باکتری ها و کثیفی ها را از بین ببرید.

از آب گرم روی پوست برای باز کردن منافذ و از بین بردن آلودگی استفاده کنید و آب خیلی داغ می تواند به پوست شوک وارد کند و باعث شکستگی مویرگ ها شود و قبل از شستن صورت، به آرامی تمام آرایش را با یک پد پنبه ای آغشته به روغن زیتون پاک کنید.

 

این امکان تمیز کردن کامل را فراهم می کند. شستشوی صورت را روی نوک انگشتان یک دست بمالید و دست ها را به هم بمالید تا کف تشکیل شود. این به فعال شدن پاک کننده کمک می کند.

نوک انگشتان خود را به صورت دایره ای در امتداد صورت و گردن حرکت دهید و گردش خون را تحریک می کند و سپس با پاشیدن آب ولرم روی صورت، پاک کننده را بشوییدو صورت را مالش ندهید زیرا ممکن است باعث تحریک شود که صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید.