عروسی که با استفاده از شیلنگ خرطومی 2 اینچ کشته شد

شیلنگ خرطومی ۲ اینچ لاستیکی برای محدوده های خاص سیال، دما و فشار طراحی شده اند و در مشخصات مختلفی ارائه می شوند. شیلنگ های لاستیکی حداقل از سه لایه تشکیل شده است: یک لوله لاستیکی مصنوعی بدون درز. یک یا چند لایه تقویت کننده از پنبه بافته یا مارپیچ، سیم، یا الیاف مصنوعی؛ و یک پوشش بیرونی لوله داخلی به گونه ای طراحی شده است که در برابر حمله سیالی که از آن عبور می کند مقاومت کند. لایه های بافته یا مارپیچ استحکام شیلنگ را تعیین می کنند. هرچه لایه های بیشتری وجود داشته باشد، درجه فشار بیشتر است. شیلنگ ها در سه محدوده فشار کم، متوسط و زیاد ارائه می شوند. پوشش بیرونی برای مقاومت در برابر سوء استفاده خارجی طراحی شده است و دارای علائم شناسایی است.

شلنگ لاستیکی
شیلنگ لاستیکی به طور گسترده در سیستم های انتقال برای خطوط لوله و خم ها و در سیستم هایی که درجه ای از انعطاف پذیری طبیعی مورد نیاز است استفاده می شود. خواص خاص آن همچنین آن را برای استفاده در سیستم‌هایی ایده‌آل می‌کند که در آن مواد منتقل‌شده ممکن است شکننده، ساینده یا منسجم باشد. انعطاف‌پذیری طبیعی آن، آن را برای استفاده در برنامه‌های تخلیه خلاء، سیستم‌های انتقال سیار، و برای اتصال به بخش‌های خط لوله در شرایطی که خم‌های استاندارد خط لوله با هندسه مورد نیاز مطابقت ندارد، ایده‌آل می‌کند.

فرسایش فرسایشی و تخریب ذرات
شیلنگ لاستیکی این قابلیت را دارد که در شرایط خاص سایش فرسایشی را بهتر از خط لوله فولادی تحمل کند. اگرچه سختی مواد سطحی به طور کلی بسیار کمتر از سطوح فلزی جایگزین است، و ذرات وارد شده به سطح، مقاومت فرسایشی خود را از این واقعیت ناشی می‌کند که قادر به جذب بیشتر انرژی ضربه‌ای است. از انعطاف پذیری آن با همان مکانیسم، انرژی ضربه مواد شکننده نیز می تواند جذب شود و بنابراین تجزیه ذرات نیز ممکن است به میزان قابل توجهی کاهش یابد.