فوم سقفی در یاسوج که باعث پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شد!

آکوستیک خوب در سرتاسر مدرسه می تواند تأثیری در تغییر زندگی داشته باشد. طراحی با سقف مناسب تفاوت بزرگی را برای ساکنین در هر سنی ایجاد می کند.

شواهد نشان می‌دهد که فوم سقفی در یاسوج کاهش سطح سر و صدا در مدارس می‌تواند با بهبود پیشرفت دانش‌آموزان مرتبط سازد. سقف‌هایی با جذب صدا برتر نقش مهمی در کاهش صدا دارند.

محصولات Rockfon دارای رتبه‌بندی‌های ضریب کاهش نویز 0.70 – 1.05 هستند که گزینه‌های کاهش نویز ایده‌آل برای هر محیط مدرسه هستند.

هرچه NRC بالاتر باشد، آکوستیک بهتری در یک فضا ایجاد می‌کند که محیط یادگیری مساعدتری را ایجاد می‌کند.

فوم

بهبود درک گفتار طبق انجمن آکوستیکال آمریکا، کلاس‌های درس در ایالات متحده معمولاً دارای رتبه‌بندی قابل فهم گفتار در حدود ۷۵٪ هستند. یعنی هر چهارمین کلمه از قلم افتاده است.

یک تحقیق نشان داد که پس از پردازش سقف با مواد جاذب صدا – مانند موارد موجود در کاشی‌های راکفون – دانش‌آموزان می‌توانند سخنان معلم را واضح‌تر بشنوند.

اجازه دادن به فضای پیچیده تر. مدارس مملو از فضاهای چند منظوره هستند که نیازمند راه حل های طراحی پیچیده، از جمله رویکردهای صوتی مختلف بسته به اندازه یا هدف هر فضا هستند.

Rockfon با گزینه های بسیار زیاد پشم سنگ، فلز و چوب، هم راه حل صوتی برای هر فضا دارد و هم می تواند به سبک و زیبایی بیافزاید.

کودکان اغلب در برابر آلاینده های ساطع شده از مصالح ساختمانی حساس هستند. این به این دلیل است که کودکان در هوای بیشتری تنفس می کنند و در نتیجه مواد شیمیایی بیشتری را جذب می کنند که می تواند برای بدن در حال رشد آنها مضر باشد.

از آنجایی که اکثر کودکان بیشتر سال خود را در ساختمان های مدرسه می گذرانند، این پروژه ها مستحق توجه بیشتر برای IAQ هستند.

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده دریافت که بیش از نیمی از مدارس در ایالات متحده مشکلاتی در ارتباط با کیفیت پایین هوای داخل ساختمان دارند.

راکفون راه حلی را با محصولاتی ارائه می دهد که دارای گواهی طلایی GREENGUARD برای VOC های کم هستند.