لباس نوزادی به آوران دارای بافتی بسیار ارگانیک

لباس‌های کودک که از پنبه ارگانیک تهیه می‌شوند، تمام مشکلات سلامتی را که می‌تواند از پنبه‌ای که به‌طور سنتی رشد می‌کند ناشی شود، از بین می‌برد و برای اینکه لباس نوزادی به آوران کودک به انتخابی سالم‌تر تبدیل شوند، بسیاری از آن‌ها دکمه‌های بدون نیکل یا گیره‌هایی دارند که از آجیل ساخته شده‌اند، که ضد حساسیت هستند و این اطمینان را می‌دهد که لباس کودک امن‌ترین لباس ممکن برای کودکان است.

پنبه ارگانیک همچنین از محیط زیست ما محافظت می کند و همچنین از کیفیت آب و سلامت افرادی که در پرورش و تولید آن کار می کنند محافظت می کند و بنابراین خرید لباس‌های پنبه‌ای ارگانیک کودک، پتو، ملافه و غیره به این معنی است که شما نه تنها از کودک خود محافظت می‌کنید، بلکه در ساختن تمام دنیا مکانی امن‌تر برای زندگی نیز نقش دارید.

لباس نوزادی به آوران

برای ما به عنوان والدین ضروری است که نوزادانمان با لباس‌هایشان هر روز احساس راحتی کنند و در هر کجا که هستند، حتی در عناصری که استفاده می‌کنیم، مانند صندلی ماشین، کالسکه و موارد دیگر، ما می‌خواهیم مواد آنها بهترین باشد تا از آنها اجتناب شود و احساس ناراحتی می کند و هیچ نوع آلرژی ایجاد نمی کند.

طبق مطالعات انجام شده، پوست نوزادان پنج برابر نازک‌تر از بزرگسالان است، که باعث می‌شود در تماس با پارچه‌ها یا دستمال‌هایی که مطابق با نیازشان مناسب نیستند، نسبت به اصطکاک و ناراحتی بسیار حساس‌تر شوند.
پنبه یکی از پرمصرف‌ترین منسوجات در پوشاک کودکان برای چندین دهه به دلیل مزایای متعدد آن بوده است، زیرا پنبه به عنوان الیافی با منشأ طبیعی و ساخته نشده توسط انسان، عاری از مواد شیمیایی است.

این ماده جاذب است که به پوست اجازه تعرق مناسب می دهد و رطوبت تولید شده توسط عرق را جذب می کند.
به دلیل اینکه الیاف آن اجازه می دهد هوا به راحتی بین پارچه های آن گردش کند، روی لباس ها قارچی ایجاد نمی شود.
بر خلاف سایر مواد، امکان شستشو در دمای حداکثر 30 تا 40 درجه سانتی گراد را در ماشین لباسشویی فراهم می کند، بدون تغییر شکل یا تغییر رنگ، برای استفاده در نوزادان ایده آل است، زیرا امکان استریل شدن آن را فراهم می کند.