لباس کار دو تکه فضانورد ایرانی جایزه بهترین لباس را گرفت

خبر خوب این است که چیدن یک کمد لباس کار نباید پیچیده یا گران باشدیکی از بهترین نوع و مدل لباس، لباس کار دو تکه می باشد.

ما همه چیزهایی را که باید در مورد لباس پوشیدن در محل کار بدانید، همراه با چند نکته و ترفند برای احساس حرفه ای و راحتی در دفتر گردآوری کرده ایم.

همه می‌خواهند اولین تأثیر خوبی بگذارند، و این همه با نحوه ارائه خود در روز اول شروع می‌شود. دانستن اینکه در یک دفتر کار جدید چه بپوشید می تواند چالش برانگیز باشد، اما چند قدم وجود دارد که می توانید برای کمک به آنها انجام دهید.

پرسیدن!
هیچ اشکالی ندارد که یک ایمیل سریع به سرپرست خود بپرسید که خط مشی لباس پوشیدن شرکت چیست و مردم معمولاً برای محل کار چه می پوشند. فقط درخواست کد لباس همیشه کل ماجرا را بیان نمی کند، بنابراین هیچ چیز عجیب یا نامناسبی در مورد اینکه مردم معمولاً چه می پوشند وجود ندارد.

کسب و کار حرفه ای روش “قدیمی” لباس پوشیدن برای محل کار است – ظاهر کت و شلوار و کراوات. این کد لباس با محافظه کاری آن مشخص می شود. همه چیز را ساده نگه دارید و زیاد در مورد آن فکر نکنید.

انتظارات حرفه ای های کسب و کار استانداردترین هستند – مهم نیست کجا می روید، انتظارات معمولاً یکسان است:

کت و شلوار زغالی یا سرمه ای (کت شلوار یا کت و شلوار دامن) که در آن کت با شلوار/ دامن مطابقت دارد
پیراهن‌های دکمه‌دار (همیشه برای ظاهری تمیز در داخل آن قرار می‌گیرند)
یک کراوات، پاپیون یا لوازم جانبی ساده دیگر
کفش مجلسی مشکی یا قهوه ای (بسته به کت و شلوار شما)
در مورد بودجه:
این کد لباس کاملاً در مورد سادگی است، بنابراین نیازی به خرید مقدار زیادی لباس نیست. یک یا دو کت و شلوار تهیه کنید و بر روی آن بسازید. چند پیراهن دکمه دار، جوراب شلواری (اگر دامن می پوشید) و یک جفت کفش مجلسی متناسب با کت و شلوارتان تهیه کنید (در صورت شک، از این راهنمای تصویری استفاده کنید).