مردی که با پوشیدن چند کت بلند مردانه در تابستان وزن کم کرد!

یک کت و شلوار لاغر باید مانند پوست دوم باشد، اما این به معنای کوچک کردن سایز نیست. شانه‌ها باید همسطح شانه‌های خود قرار بگیرند، و همچنان باید بتوانید دکمه‌های کت بلند مردانه را بدون کشیدن پارچه ببندید.

کمر به شدت خفه می‌شود و به خصوص شلوار از بند کم می‌کند و به مچ پا می‌کوبد – اگر به کفش‌های شما برخورد کرد، آن‌ها را کوتاه کنید.

شلوار کت و شلوار لاغر می تواند برای مردانی که ران های بزرگتری دارند مشکل ساز باشد. شلوار جین این مشکل را با اضافه کردن کشش حل می‌کند، اگرچه این معمولاً بهترین ظاهر در پارچه‌های رسمی‌تر نیست.

لو می گوید: «پارچه برای پوشاندن و ایجاد راحتی نیاز به کمی راحتی دارد. اگر کاملاً مجبور هستید، خیاطی متناسب با عضله وجود دارد.

اما به شما هشدار داده می شود که استفاده از این مقدار پلی استر و ویسکوز قیمت هودی دخترانه زمستانی شما را در معرض افزایش قرار می دهد. گاهی اوقات بهتر است پارچه های کشدار را در باشگاه بگذارید.

آن را بپوشید: یک جلیقه اضافه کنید، فقط مطمئن شوید که فضای کافی زیر ژاکت از قبل راحت وجود دارد. آن را بپوشید: به راک اند رول کامل بروید و ژاکت را با یک پیراهن با طرح حیوانات، شلوار جین تنگ و چکمه های چلسی ست کنید.

کت و شلوارهای باریک بدون شک کم ترند هستند، اما شاید هنوز هم از نظر بدنی جذاب ترین هستند. آنها فرم بدن شما را دراز می کنند، فضای کافی برای حرکت را فراهم می کنند و هوای کلاسیکی دارند که آنها را نسبتاً بی انتها می کند.

آنها همچنین پیش فرض در دهه گذشته بوده اند، به این معنی که با توجه به اینکه مد، هیولای بی ثباتی است، اکنون کلاه قدیمی هستند.

با این حال، اگر به دنبال یک کت و شلوار جایگزین هستید – از نوع کت و شلوار دو تکه سرمه ای که برای عروسی، مراسم تشییع جنازه و مصاحبه های شغلی استفاده می کنید – الگوی جیب هودی برای بسیاری از طراحی ها انتخاب بدی نیست.

به روز نمی شود، و همچنین همیشه شما را خوب نشان می دهد – شکل اضافی که ایجاد می کند باعث می شود پاهای شما بلندتر به نظر برسند و کمر شما باریک تر به نظر برسد، که وقتی بدن زیر به طور اجتناب ناپذیر تغییر می کند، مفید خواهد بود. و تا زمانی که این کار انجام شود، بدون شک اسلیم به سبک خود باز خواهد گشت.

 

  • منابع:
  1. HOW TO WEAR A HOODIE – STYLE AND FASHION GUIDE
  • تبلیغات:
  1. با فراگیری هوش اقتصادی زندگی مرفه را تجربه کنید!
  2. ماست دلیل طول عمر مردم قفقاز و بلغارستان!
  3. خرسی که با ژل رویال برای خود لباس درست کرد
  4. کشف مجسمه در اعماق اقیانوس آرام!