ملحفه یکبار مصرف ارومیه با رنگ طلایی خود منحصر به فرد شد

برای استفاده از زیر پد یکبار مصرف، باید ملحفه یکبار مصرف ارومیه را با قیچی از قسمت زیرین بسته بندی باز کنید و شما باید لبه های قسمت زیر کیسه را برش دهید تا جایی که قیچی محکم به نظر برسد بدون اینکه کل بسته را بشکند و سپس بر روی تخت بکشید.

حالا باید یک پوشک یکبار مصرف را از بسته بیرون بیاورید و با مشت باز آن را باز کنید و باید اطمینان حاصل کنید که کف دست را باز نگه دارید و مطمئن شوید که انگشتان را به گونه ای خمیده کنید که فقط یکی از آنها را انتخاب کنید.

در اینجا، شما باید لبه محصول را بگیرید و سپس همان را در جهت بیرون پرتاب کنید و این یک انفجار هوا برای جدا شدن ربع های محصول ایجاد می کند.

ملحفه یکبار مصرف ارومیه

قسمت سفید محصول رطوبت را جذب می کند در حالی که قسمت پلاستیکی آن نقشی حیاتی در جلوگیری از رطوبت دارد و اگر متوجه شدید که هر دو طرف سفید هستند، سمتی را انتخاب کنید که سطحی صاف و غیر براق دارد و اطمینان حاصل کنید که بیمار باید روی سمت غیر پلاستیکی دراز بکشد.

افراد از پدهای تخت بی اختیاری همراه با لباس زیر بی اختیاری و همچنین سایر محصولات بی اختیاری بزرگسالان استفاده می کنند.

همچنین می‌توانید از آن‌ها در مقیاس وسیع برای محافظت از ملافه‌ها، تخت‌خواب‌ها و سایر مبلمان که به دلیل نشت بی‌اختیاری آسیب می‌بینند، استفاده کنید و آنها همچنین برای محافظت از صندلی ماشین، ویلچر یا هر مکان دیگری که بیمار بی اختیاری ممکن است روی آن دراز بکشد یا بنشیند مفید است.