مکارونی 700 گرمی که از اختلالات گلوتن را برطرف میکند!

حداقل از زمان Cato’s De Agri Cultura، خمیر ماکارونی ۷۰۰ گرمی اصلی بیشتر از آرد گندم یا بلغور تهیه شده است، که گندم دوروم عمدتاً در جنوب ایتالیا و گندم نرم در شمال استفاده می‌شود. در منطقه از غلات دیگری مانند جو، گندم سیاه، چاودار، برنج و ذرت و همچنین آرد شاه بلوط و نخود استفاده شده است.

برای رسیدگی به نیازهای افراد مبتلا به اختلالات مرتبط با گلوتن (مانند بیماری سلیاک، حساسیت به گلوتن غیر سلیاک و مبتلایان به آلرژی به گندم)، برخی از دستور العمل ها از برنج یا ذرت برای تهیه ماکارونی استفاده می کنند. آرد غلات نیز ممکن است با سیب زمینی پخته شده تکمیل شود.

ماکارونی

سایر مواد افزودنی به مخلوط اصلی آرد و مایع ممکن است شامل پوره های سبزیجات مانند اسفناج یا گوجه فرنگی، قارچ، پنیر، گیاهان، ادویه جات ترشی جات و سایر چاشنی ها باشد. در حالی که پاستاها معمولاً از خمیرهای بدون خمیر تهیه می شوند، استفاده از خمیرهای مخمری نیز برای حداقل 9 شکل مختلف ماکارونی شناخته شده است.

افزودنی های موجود در ماکارونی خشک شده و تجاری که به فروش می رسد شامل ویتامین ها و مواد معدنی است که از اندوسپرم گندم دوروم در طی آسیاب از بین می رود. آنها پس از آسیاب شدن به آرد سمولینا اضافه می شوند و آرد غنی شده ایجاد می شود.

ریزمغذی‌های اضافه شده ممکن است شامل نیاسین (ویتامین B3)، ریبوفلاوین (ویتامین B2)، فولات، تیامین (ویتامین B1) و آهن آهن باشد.