میلیونر شدن مردی که در تولیدی ظروف پلاستیکی ظرف یکبار مصرف میوه می ساخت!

شرکت های نوشیدنی متعهد شده اند از بطری پلاستیکی بازیافتی بیشتری در تولید استفاده کنند، هدفی که هدف آن کاهش تولید رزین جدید و افزایش تعداد بازیافت با افزودن ارزش به بازیابی بطری است.

پپسی متعهد شد که تا سال 2025 محتوای بازیافتی را در تمام بسته بندی های پلاستیکی خود 25 درصد افزایش دهد. نستله واترز متعهد شد تا سال 2025 تمام بسته بندی های خود را قابل بازیافت کند و محتوای بازیافتی در بطری ها را تا سال 2025 در سطح جهان به 35 درصد و در ایالات متحده به 50 درصد افزایش دهد. در بهار لهستان علاوه بر این، محتوای بازیافتی برندهای اروپایی تا سال 2025 به 50 درصد افزایش خواهد یافت.

تولیدی ظروف پلاستیکی متعهد شد تا سال 2030 به ازای هر بطری یا قوطی استفاده شده بازیافت کند و تا سال 2030 مواد بازیافتی در بطری های پلاستیکی را به 50 درصد افزایش دهد.

مارک موری، مدیر اجرایی کالیفرنیایی‌ها در برابر زباله، می‌گوید که بازیابی زباله‌های پلاستیکی تا زمانی که ارزش بیشتری به آن داده شود، بهبود چندانی نخواهد داشت که از طریق هزینه اضافی محصول حاصل شود.

«اگر شرکتی تصمیم بگیرد که آب را در یک ظرف یک بار مصرف و میوه را در ظرف یکبار مصرف میوه به من بفروشد، باید تمام هزینه تحویل آن آب را در یک ظرف یک بار مصرف بپردازم، که شامل بازیابی آن ظرف به عنوان زباله است. این تلاش های داوطلبانه خوب است. اما نکته کلیدی این است که قیمت گذاری درست باشد.»

بن جردن، مدیر ارشد سیاست زیست محیطی کوکاکولا، گفت که کوکا در حال ارزیابی مجدد برنامه‌های ذخیره بطری در سراسر جهان و همچنین پنج نوع اصلی سیستم بازیافت در سطح جهان است تا در سطح محلی نحوه به حداکثر رساندن بازیابی زباله‌های پلاستیکی و تبدیل آن ها به جدیدترین وسایل پلاستیکی اشپزخانه تعیین کند. او خاطرنشان کرد که عملیات مکزیکوسیتی کک تقریباً 100 درصد PET را بازیافت می کند.

 

  • منابع:
  1. How the plastic bottle went from miracle container to hated garbage
  • تبلیغات:
  1. تغییرات اساسی در دکور منزل با کاغذ دیواری
  2. دستاورد های مهم بشری با جیوه
  3. سنجدی که در گرم ترین نقاط دنیا خشک نمی شود
  4. روش اصلی اضافه کردن ضد یخ به موتور خودرو