نقاشی که با پودر زغال کرتاکالر شهرت جهانی پیدا نمود

زغال چوب یکی از آن متغیرهای مرموز در کباب کردن و کباب کردن است و برای هر محصول پودر زغال کرتاکالر موجود در بازار است و حداقل ده ها نظر در مورد بهترین، سنتی ترین محصول پیدا خواهید کرد و یک چیز واضح است  همه زغال چوب یکسان نیستند.

نحوه ساخت انواع زغال چوب به نحوه عملکرد محصول کمک می کند و حتی می‌توانید انواع مختلف زغال چوب را با هم مخلوط کنید تا طعم‌های بی‌نظیری از گوشت خود بگیرید و همه چیز با نحوه ساخت زغال چوب شروع می شود.

جایی در تاریخ باستانی انسان ها، یاد گرفتیم که چگونه آتش را برای پخت و پز، گرما و محافظت از آن ایجاد کنیم و از آن استفاده کنیم و در همان زمان، انسان آموخت که زغال چوب داغ تر و تمیزتر از چوب می سوزد و نمی توان گفت چه زمانی و چگونه اسرار ساخت زغال چوب را کشف کردیم، اما این یک کالای مهم برای تمام تاریخ برای هر تمدن بوده است.

پودر زغال کرتاکالرپودر زغال کرتاکالر

زغال سنگ زمانی عمدتاً به منظور متالورژی ساخته می شد و زغال چوب اجازه می دهد تا دمای بسیار بالاتری را ایجاد کند که هنگام ذوب آهن، مس، نقره، فولاد و بسیاری از فلزات دیگر ضروری است و در این دوره، زغال چوب به ندرت برای پختن غذا استفاده می شد، زیرا تولید آن نسبتاً دشوار و گران قیمت بود.

زغال سنگ به عنوان سوخت پخت و پز مدتی پس از کشف بارباکوآ، نوعی ساختار مورد استفاده برای پخت آهسته گوشت که کاشفان اسپانیایی در جزایر کارائیب یافتند، محبوبیت پیدا کرد. زغال چوب و استفاده از آن در پخت و پز باربیکیو از آنجا دست به دست هم دهید.

فورد از پسر عموی خود، ادوارد کینگزفورد، خواست تا در این پروژه کمک کند و کارخانه چوب بری و کارخانه قطعات آن موفقیت آمیز بود، اما منجر به مقدار زیادی ضایعات چوب شد و فورد به جای دور انداختن باقیمانده ها، با اورین استافورد، شیمیدان دانشگاه اورگان که اختراع بریکت زغال چوب را ثبت کرده بود، همکاری کرد و روش Stafford پودر زغال چوب را که اغلب ضایعات است، با ترکیب آن با یک عامل اتصال و فشار دادن آن به شکل بلوک‌های بالشی کاهش می‌دهد.