نوار بهداشتی تافته که از پارچه گرانقیمت تولید میشود!

متغیر نتیجه ماهیت باینری داشت و استفاده از نوارهای بهداشتی را با کد 1 “بله” در صورتی که دختر از نوار بهداشتی استفاده می کرد یا 0 “نه” تعریف می کرد متغیر بود.

ایجاد شده با استفاده از این سوال “دختران از چیزهای مختلفی در طول دوره قاعدگی برای پیشگیری استفاده می کنند از آشکار شدن لکه های خون برای این از چه چیزی استفاده می کنید؟» پاسخ ها عبارت بودند از به صورت محلی، دستمال آماده استفاده از نوار بهداشتی تافته، استفاده از پارچه، از هیچ چیز استفاده نکرد،  از دیگر استفاده کنید.

پاسخ‌ها به‌صورت دستمال‌های آماده‌شده محلی نوار بهداشتی و 0 استفاده از پارچه استفاده از هیچ چیز استفاده از دیگری. علاوه بر این، در برخی موارد، دختران از هر دو دستمال استفاده می کردند و پارچه ها؛ این موارد تنها به عنوان استفاده از نوار بهداشتی در نظر گرفته شد.

نوار بهداشتی

دستمال های محلی تهیه شده دستمال هایی هستند که به صورت بومی تهیه می شوند و بسیار ارزان تر از آن هستند
نوار بهداشتی معمولی که به طور گسترده در بازار موجود است. متغیرهای توضیحی. متغیرهای توضیحی این پژوهش پس از بررسی انتخاب شدند.

ادبیات موجود قبلی سن به صورت 10-12، 13-14،15-17، 18-19 سال کدگذاری شد. آموزش به صورت «بدون تحصیل»، «1 تا 7 سال»، «8 تا 9 سال» و «10 سال یا بیشتر» کدگذاری شد. این وضعیت تحصیلی برای تحصیلات پاسخگو تعریف شد. وضعیت کار به عنوان کدگذاری شد.

«نه» و «بله». وضعیت کاری به عنوان پاسخ دهندگانی تعریف شد که در آخرین بار کار پرداختی انجام دادند یک سال. قرار گرفتن در معرض رسانه میزان مواجهه مخاطب با تلویزیون، رادیو یا روزنامه ها را ارزیابی می کند. متغیر قرار گرفتن در معرض رسانه به صورت «نه»، «نادر» و «مکرر» کدگذاری شد.

کد تحصیلی مادر به صورت «بدون تحصیل»، «1 تا 7 سال»، «8 تا 9 سال» و «10 یا سال بیشتر». شاخص ثروت به صورت «فقیرترین»، «فقیرتر»، «متوسط»، «ثروتمندتر» و «ثروتمندترین» کدگذاری شد. به خانوارها بر اساس تعداد و انواع کالاهای مصرفی که دارند امتیاز داده می شود.