واکس چرم برای چرم مصنوعی مناسب تر است یا مصنوعی؟

چرم روغنی و موم شده یک چرم جامد و صاف با روکش چرب – روغنی – مومی است. از آنجایی که این موم ها، روغن ها یا چربی ها اغلب رنگ می شوند، چنین چرم هایی شانس کمی برای انتقال رنگ دارند.

یک کیف عالی یک سرمایه گذاری است. افرادی که کالاهای باکیفیت می خرند می خواهند تا زمانی که ممکن است آن ها را در اطراف خود نگه دارند وایتکس برای خشکاندن درخت در نهایت، اگر یک کیف خوب به درستی از آن مراقبت شود، می تواند چندین دهه دوام بیاورد.

بخش طبیعی این مراقبت مراقبت از چرم است. با چرم موم شده چگونه رفتار می کنید؟ واکس پوشش محافظی است که به کیف ها و کفش های چرمی درخشندگی می بخشد، وام خود اشتغالی بانک کشاورزی اما واکس زیاد می تواند تمیز کردن را دشوارتر کند.

در واقع، تجمع بیش از حد موم می تواند یک کیسه را به طور کامل خراب کند. ما بهترین روش برای تمیز کردن چرم واکس شده را توضیح خواهیم داد.

بهترین راه برای شروع نگاه کردن به چرم این است که شروع به نگاه کردن به چرم نکنید. و این به معنای درک این است که چرم فقط یک محصول جانبی صنعت گوشت است.

بیرونی‌ترین دانه‌ی پوست قوی‌ترین و کمترین احتمال آسیب دیدن آن در اثر حرکت حیوانات یا برخورد خشن است. کار کردن با آن ساده‌ترین و گران‌ترین است، وایتکس اسید است یا باز بنابراین نمی‌توانید آن را یا چرم کامل را در هیچ کیف چرمی ارزانی پیدا کنید.

چرم همه کاره ترین ماده در جهان است زیرا هم بادوام و هم انعطاف پذیر است. همچنین تمیز کردن و نگهداری آن آسان است. چرم موم دار نوعی چرم است که دارای روکش مومی است که قرن هاست برای مقاوم سازی چرم در برابر آب استفاده می شود.

به همین دلیل، بسیاری از مردم فکر می کنند که چرم مومی بهترین چرم است. به هر حال، این چنین نیست. به اندازه سایر انواع چرم مقاوم نیست و تمیز کردن آن نسبت به سایر انواع چرم سخت تر است.

بله، چرم مومی روغنی، چرم طبیعی واقعی است. وقتی مردم به چرم فکر می کنند، اغلب به ظاهر چرم کلاسیک و صاف فکر می کنند.

اما نوع دیگری از چرم وجود دارد که مردم به آن توجه نمی کنند: چرم مومی روغنی. واکس کاپشن چرم انعطاف پذیرتر است و سطحی براق دارد که به نظر می رسد با روغن پوشانده شده است، از این رو نام آن را به خود اختصاص داده است.

مزیت چرم مومی روغنی این است که نسبت به چرم قدیمی به نگهداری کمتری نیاز دارد.

 

  • منابع:
  1. WHAT IS “WAXED LEATHER”? AN IN-DEPTH GUIDE TO WAXED LEATHER
  • تبلیغات:
  1. قیمت ای سی یو پژو 405 دست دوم و استوک در تهران
  2. نماد کت سفید را بدانید
  3. تولید برق با استفاده از زغال سنگ
  4. لاکچری ترین مقاصد گردشگری افراد پولدار!