کشف گردو خشک درجه یک بدون هسته در مصر باستان

گردو خشک درجه یک و میوه های خشک از دوران ماقبل تاریخ بخشی از رژیم غذایی انسان بوده است. آنها غذاهای غنی از مواد مغذی هستند و وسیله ای عالی برای ارائه ترکیبات فعال زیستی تقویت کننده سلامت هستند. به این ترتیب، آنها علاوه بر اینکه بخشی از بسیاری از دستور العمل های سنتی و جدید غذا در سراسر جهان هستند، به عنوان میان وعده های سالم و مهم استفاده می شوند.

مصرف مکرر آجیل و/یا میوه های خشک برای به دست آوردن مزایای کامل از مواد مغذی، فعال زیستی و آنتی اکسیدان های موجود در آنها همراه با طعم مطلوب آنها بسیار توصیه می شود. درشت مغذی‌ها، ریز مغذی‌ها و سایر ترکیبات فعال زیست فعال موجود در آجیل و میوه‌های خشک ممکن است به طور هم افزایی در تعدیل خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی متابولیک و سایر بیماری‌های غیرواگیر از طریق مکانیسم‌های مختلف کمک کنند.

گردو

تحقیقات تجربی، مطالعات آینده‌نگر و آزمایش‌های بالینی انسانی اثرات مفید مصرف آجیل را بر پیامدهای مختلف سلامتی گزارش کرده‌اند.

با این حال، فواید میوه های خشک کمتر مورد بررسی قرار گرفته است. این بررسی یافته‌های اخیر در مورد ترکیبات فعال زیستی، ادعاهای سلامت، و فواید سلامتی آجیل و میوه‌های خشک را خلاصه می‌کند و همچنین پتانسیل بزرگ آن‌ها را به‌عنوان غذاهای سالم برای بهره‌مندی از تعدادی از بیماری‌های مبتلا به انسان مورد بحث قرار می‌دهد.

این مطالعه “دوز” یا مدت زمان مصرف گردو ایده آل را تعیین نکرد. در یکی از بهترین مطالعات، روزانه ترکیبی از حدود 9 عدد فندق، 12 عدد بادام و شش عدد گردو مصرف شد. این ممکن است بیشتر از چیزی باشد که برخی افراد مایل به خوردن هستند!
مطالعه ای از این نوع نمی تواند ثابت کند که گردو دلیل بهبود کلسترول افراد با رژیم غذایی غنی از گردو بوده است. ممکن است کسانی که گردو دوست دارند بیشتر ورزش کنند، کمتر سیگار بکشند یا ژن های مطلوب تری نسبت به کسانی که گردو نمی خورند داشته باشند.
هیچ غذایی در رژیم غذایی شما نمی تواند شما را سالم کند. این تصویر بزرگ است که از همه مهمتر است. یک رژیم غذایی سالم، ورزش منظم، اجتناب از اضافه وزن و سیگار نکشیدن، نقطه شروع خوبی هستند. و حتی با داشتن یک سبک زندگی سالم، برخی از افراد برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و سایر بیماری ها به داروها یا درمان های دیگر نیاز دارند.