کفش کار ایمنی ساتر قدرت رادیواکتیوی دارد

برای جلوگیری و کاهش شدت آسیب های پا، پوشیدن کفش کار ایمنی ساتر بسیار مهم است و اکثر کفش های ایمنی دارای ویژگی هایی مانند محافظت در برابر ضربه و کفی مقاوم در برابر لغزش، پنجه های ایمنی و پوشش مناسب مچ پا هستند و این ویژگی ها محافظت عالی از پا را برای کارگران فراهم می کند و به آنها اجازه می دهد تا به طور موثر در اطراف سایت کار کنند.

حال بیایید نگاهی به آمار و حقایق بیندازیم تا اهمیت پوشیدن کفش های ایمنی را درک کنیم:
طبق گزارش وزارت کار ایالات متحده، 666 آسیب محل کار با لغزش، سقوط و افتادن همراه است و صدمات ناشی از کشیدگی و افتادن نیز از جمله دلایل اصلی از دست دادن کار هستند.
طبق NSC (شورای ایمنی ملی)، 1 نفر از 4 قربانی آسیب های ناشی از کار پا، کفش ایمنی می پوشند و بقیه به سادگی از مزایای ایمنی پوشیدن کفش های محافظ بی اطلاع هستند.

کفش کار ایمنی ساتر
با توجه به الزامات اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) برای کفش های کار ایمنی، کارفرمایان باید اطمینان حاصل کنند که کارکنان آنها هنگام کار در مکان هایی که خطر آسیب به پا وجود دارد از کفش های محافظ استفاده می کنند و در صورتی که کارفرما از مقررات پیروی نکند یا کفش محافظ تهیه نکند یا در مورد آن سخت گیر نباشد، می توان شکایت کرد.

این دعاوی نه تنها گران هستند، بلکه زمان بر هستند و علاوه بر این، این دعاوی همچنین می تواند برای کارفرما هزینه مجوز و مجوز خود را داشته باشد و با استفاده از کفش های ایمنی، کارگران می توانند از خود در برابر سقوط، لغزش، سوختگی و حتی برق گرفتگی محافظت کنند.

از آنجایی که تنوع زیادی از کفش های ایمنی در بازار موجود است، پیدا کردن یک جفت کفش مناسب با نقش شغلی و الزامات ایمنی بسیار مهم است و به عنوان مثال، کفش های خطر الکتریکی زمانی که در معرض ماشین های ولتاژ بالا و برق قرار می گیرند بهترین گزینه هستند، در حالی که کفش های پنجه فولادی بهترین انتخاب برای کارگران ساختمانی هستند.