گوشت گوساله سردست فیله راسته

گوشت گوساله یکی از پرمصرف ترین نوع گوشت قرمز در ایران و جهان است، زیرا بافت گوشت گوساله به گونه ای است که می توان از قسمت های مختلف بدن آن مانند سردست، فیله و راسته غذا های متنوعی را تهیه کرد.

گوشت گوساله سردست از قسمت های پرفروش است. که در انواع سوپ، خورشت و دیگر غذاها به کار می رود. مرکز ما ارائه کننده قسمت های مختلف گوشت گوساله تازه است و شما می توانید آن را به ما سفارش دهید.

گوشت گوساله سردست فیله راسته

فروش گوشت گوساله

فروش گوشت گوساله

با توجه به تغییرات و نوسانات قیمت گوشت قرمز، خیلی از افراد از قیمت اصلی آن آگاهی ندارند و ممکن است برای خرید آن متحمل هزینه بیشتری شوند بدون آن که خود متوجه باشند. فروش گوشت گوساله با قیمت مناسب و معقول و کیفیت بسیار بالا در حجم و اندازه های متفاوت توسط ما صورت می گیرد.

افراد زیادی در هنگام مراجعه به قصابی، قسمت خاصی از گوشت گوساله را درخواست می کنند؛ اما در همه ی قصابی ها نمی توان بخش های خاصی از گوشت را یافت.

همان طور که اطلاع دارید امروزه گوشت گوساله هم به صورت بسته بندی و هم به صورت غیر بسته بندی و مقدار دلخواه به فروش می رسد. عرضه گوشت گوساله به شکل بسته بندی با توجه به نیاز مردم صورت می گیرد و بخش های مختلف گوشت را با توجه به مصارف آن برای تهیه انواع مواد غذایی، قطعه قطعه کرده و در وزن های متفاوتی به فروش می رسد. بسته بندی و فروش گوشت گوساله و انواع گوشت قرمز مزایا و معایبی دراد.
یکی از از عیب های آن این است که مشتری ممکن است هنگام خرید، به کیفیت و تازگی گوشت نتواند پی ببرد و حتی در مواردی گوشت با کیفیت را با گوشتی که از کیفیتی خوبی برخوردار نیست بسته بندی می کنند و مشتری تا بسته را باز نکند متوجه این موضوع نخواهد شد. پس برای حل این مشکل باید از مراکز معتبر خرید کرد و برند هایی که در این حوزه آشنا تر هستند را انتخاب کرد. از مزیت های آن هم این است که مشتریان می توانند فقط از بخشی از گوشت را که نیاز دارند تهیه کنند و از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری می شود.

فروش گوشت گوساله به صورت مستقیم و غیر بسته بندی نیز در فضای مجازی و آنلاین صورت می گیرد. این فرایند به این شیوه است که مشتریان و خریداران با توجه به نیاز خود، هرمقدار گوشت و نوع گوشت مورد نظر خود را با مراجعه به سایت و ارتباط با فرشنده، سفارش می دهند و حتی می توانند با فروشنده مشورت کنند و از انواع گوشت عرضه شده و کیفیت آن ها مطلع شوند.

برای راحتی حال شما عزیزان، این مرکز اقدام به تهیه و فروش گوشت گوساله به صورت آنلاین کرده است و بسیار ساده می توانید نوع گوشت مورد نظر خود را سفارش دهید.

برای پخت غذا با گوشت گوساله، شما با توجه به نوع غذا باید از قسمت های مختلفی استفاده کنید تا بهترین نتیجه عاید شما شود. در ادامه، به قسمت های مختلف گوشت گوساله و ویژگی هر کدام خواهیم پرداخت:

گردن: این بخش دارای چربی زیادی است و دارای نرمی خاصی می باشد.

سر دست: این قسمت متشکل از بخش شانه و دست گوساله است و به طور میانگین 27 درصد از قربانی به این قسمت اختصاص دارد.

پشت کمر: فیله در همین قسمت قرار دارد که بخش بسیار کمی را به خود اختصاص می دهد؛ به همین دلیل اغلب گران تر است و پس از خارج کردن استخوان کمر به دست می آید. مقدار زیادی آمینو اسید در آن یافت می شود که مصرف آن به افراد که به دنبال کاهش وزن هستند توصیه می شود. علاوه برآن گوشت راسته را نیز از همین بخش تهیه می کنند که یک دهم لاشه را شامل می شود. گفتنی است که این ناحیه از گوشت، دارای بافت های نرم تری نسبت به سایر نقاط است.

قسمت سرین: بخش انتهایی بدن گوساله است و به این دلیل که بدون استخوان، رگ و پی است گوشت بسیار خوبی دارد.

قلوه گاه: سطح زیرین بدن است و دارای گوشت سفتی می باشد.

دنده ها: بعد از گردن دنده ها قرار دارد که به سینه متصل است و بافت خوب و لطیفی دارد و کبابهای لذیذی با آن تهیه می شود.

ران: این بخش عضلات نسبتا سفتی دارد و می توان آن را چرخ کرد و با اضافه کردن مقداری چربی به آن کباب، سوپ، آبگوشت و خوراک های دیگر را تهیه کرد.

به برخی از خواص گوشت گوساله توجه فرمائید:

1- هر صد گرم گوشت گوساله شامل 19.35 گرم پروتئین، 6.77 چربی، 73 گرم آب و 82 میلی گرم کلسترول می باشد و در مجموع هر صد گرم آن حاوی 144 کیلو کالری انرژی است.

2- اگر بخواهیم طبع گوشت گوساله را از لحاط سردی و گرمی مشخص کنیم باید گفت که این گوشت طبع سردی دارد. منظور از طبع سرد به این معنا نیست که گوشت سرد است بلکه به دلیل داشتن گرما و رطوبت کمتر در مقایسه با دیگر گوشت ها گفته می شود که طبع سردی دارد.

3- شامل مقدار زیادی امگا 3 و انواع اسید چرب است که نقش بسیار مهمی برای کنترل فشار خون ایفا می کنند و سبب می شوند تا مقدار کلسترول خون به در حالت تعادل باشد.

4- به دلیل داشتن پروتئین بسیار، باعث تجدید قوای جسمانی می شود و با مصرف آن می توانید به سلامتی پوست خود نیز کمک کنید.

5- سیستم ایمنی بدن هر انسان اهمیت زیادی دارد به گونه ای که اگر دچار اختلال شود، امراض زیادی به سراغ انسان ها می آید. گوشت گوساله منبع خوبی برای دریافت روی و ویتامین B12 است که سبب بالا رفتن سطح ایمنی بدن می شود و استفاده از آن در طول هفته برای همه ی افراد مخصوصا کودکان و کهنسالان بسیار مفید خواهد بود.

فروش گوشت گوساله در میادین مختلفی صورت می گیرد و در مواقعی خبر پلمپ مراکز نامعتبری که گوشت های تقلبی و فاسد را به مردم عرضه می کردند به گوش می رسد. برای خرید گوشت گوساله تازه، بهتر است به مراکز شناخته شده رجوع کرد .

اگر به دنبال گوشت سالم و تازه هستید که به راحتی به دست شما برسد، این امکان برای شما فراهم شده است تا آن را به صورت اینترنتی و با پر کردن فرم موجود در سایت سفارش دهید. برای آگاهی از قیمت گوشت گوساله و سفارش، با ما ارتباط برقرار کنید.