یقه پیراهن مردانه رسمی هیچ لکه ای نمیگیرد

اگر یقه سبک یقه بدون ذوب است، این لزوماً نشانه ای از کیفیت پایین یا بالا نیست و اغلب یقه‌های بدون ترکیب نرم‌تر و کمی معمولی‌تر هستند، یا در مورد پیراهن مردانه رسمی، یقه‌های سفت بدون ترکیب مطمئناً زیبا هستند، اما شخصیت بیشتری را نشان می‌دهند و می‌توانند بسیار زیبا باشند.

یقه‌های بدون ذوب معمولاً به مهارت بیشتری برای تکمیل کامل نیاز دارند، بنابراین یقه‌های باکیفیت می‌توانند خارق‌العاده باشند، در حالی که ضربه‌ای ضعیف وحشتناک خواهد بود.

یک نشانه مطمئن از ساخت پیراهن با کیفیت بالا، یوغ تقسیم شده است و یوغ پیراهن پانل پارچه ای است که روی شانه ها، درست پشت یقه قرار می گیرد.

پیراهن مردانه رسمی

در این پست زیاد وارد این موضوع نمی‌شویم، زیرا پارچه‌های پیراهن لباس موضوعی عمیق با نظرات متفاوت در مورد تعداد نخ، لایه، کشور مبدا، آسیاب، نوع بافت، کار با نخ، مواد و غیره است که اما کافی است.

به عنوان مثال، کیفیت پارچه برای کیفیت پیراهن بسیار بسیار مهم است و به طور کلی، پارچه هایی با تعداد نخ 80 ثانیه دو لایه یا بیشتر کیفیت بسیار خوبی دارند، اگرچه استثناهای زیادی در هر دو طرف این قانون وجود دارد، ما به طور کلی نسبت به پارچه های تک لایه دهه 50 کمی شک داریم، در مورد پارچه های تک لایه دهه 40 بسیار شک داریم و به هر چیزی که دارای ترکیب پلی استر باشد بسیار بسیار شک داریم.

یوغ “شکاف” جایی است که یوغ از دو تکه پارچه مختلف ساخته می شود و یک یوغ تقسیم واقعی، دو تکه پارچه را در یک زاویه یا “روی تعصب” برش می دهد و مزیت سبکی برش پارچه به این صورت این است که اگر پیراهن دارای راه راه یا نوعی طرح باشد، این الگو به موازات درز جلوی یقه قرار می گیرد و ظاهری آراسته به جلوی پیراهن ایجاد می کند.

در قسمت پشتی زیر یقه، راه راه ها به شکل شورون به هم می رسند و مزیت عملکردی آن این است که وقتی پارچه با این زاویه برش می‌شود (که به آن «برش روی تعصب» نیز گفته می‌شود)، پارچه از نظر طول بیشتر کشیده می‌شود که این بدان معنی است که وقتی به جلو می روید دامنه حرکتی بیشتری خواهید داشت.