جوراب نوزادی عروسکی را با این اطلاعات تهیه کنید

اگر یک والدین جدید هستید، ممکن است از پرسیدن سؤالات خاصی در مورد مراقبت از نوزاد یا جوراب نوزادی عروسکی خجالت بکشید و تبدیل شدن به یک مادر یا پدر باتجربه و با اعتماد به نفس قطعاً یک تجربه یادگیری در حین کار است.

یکی از رایج ترین سوالات در مورد لباس پوشیدن نوزادان این است که “آیا نوزادان به جوراب نیاز دارند؟ و چه زمانی جوراب های کودک را در بیاوریم؟ و همچنین اینکه آیا جوراب باید در رختخواب پوشیده شود یا با چکمه های کودک ست شود.

این راهنما را بخوانید تا پاسخ این سوالات و همچنین چرایی اهمیت جوراب کودک را بیابید و هنگامی که دلایل اصلی خرید آنها را بدانید، ممکن است از شما الهام شود که چند اندازه مختلف را ذخیره کنید یا موارد بیشتری را به رجیستری کودک خود اضافه کنید.

1. آنها به تنظیم دمای بدن کمک می کنند
به گفته پزشکان در Stanford Children’s Health، تنظیم دمای بدن نوزادان نسبت به بزرگسالان دشوارتر است و نوزادان کم وزن یا نوزادان نارس گرم ماندن را دشوارتر خواهند کرد زیرا چربی بدنشان کمتر است.

جوراب نوزادی عروسکی

می‌دانید که می‌توانید با لباس‌های زمستانی مانند Onesie آستین بلند از لباس‌های بدنه برند Onesies®، شلوارهای پشمی و کت‌ها، کودک را دنج نگه دارید و لایه بندی لوازم جانبی مانند جوراب های نخی نیز به گرم، شادی و سلامت آنها کمک می کند.

در حالی که ممکن است جوراب های خدمه یا جوراب های مچ پا را برای کودک خود ترجیح دهید، ممکن است تصمیم بگیرید که در زمستان از جوراب های بلندتر و ضخیم تر استفاده کنید و اگر شلوار کودک شما در هنگام ماشین سواری، خواب یا بازی بالا می رود، لایه اضافی به گرم نگه داشتن پاهای او کمک می کند و  آنها را با دستکش جفت کنید تا بتوانید دستان آنها را گرم کنید و در عین حال از صورت آنها در برابر آسیب ناخن محافظت کنید.