جوراب کالج ترک مورد تایید پزشکان فیزیوتراپی می باشد

جوراب های فشرده و یا همان جوراب کالج ترک دارای مزایای متعددی برای پروازهای مکرر هستند که از پیشگیری جدی پزشکی گرفته تا عوامل زیبایی و راحتی را شامل می شود.

در حالی که پزشکان و متخصصان ارتوپدی توافق دارند که برای افرادی که هیچ شرایط پزشکی قبلی ندارند کاملاً حیاتی نیستند، جوراب‌های فشرده هنوز به عنوان یک ابزار سفر با ارزش برای هر کسی که امیدوار است پروازهای طولانی را تجربه‌ای راحت‌تر کند، در نظر گرفته می‌شود.

ما با تعداد معدودی از متخصصان صحبت کردیم تا بینش آنها را در مورد مزایای پوشیدن جوراب های فشرده در حین پرواز و همچنین برخی از جوراب های فشرده سازی بهتر موجود در بازار بر اساس نیازهای خاص خود جستجو کنیم.

جوراب کالج ترک
یکی از شناخته‌شده‌ترین مزایای جوراب‌های فشرده این است که چگونه می‌توانند از لخته شدن خون جلوگیری کنند، که برای بسیاری از افراد هنگام سفر هوایی نگران کننده است و آنها برای تحریک گردش خون در نیمه پایین کار می کنند، که به ویژه در طول پروازهای طولانی زمانی که برای مدت طولانی نشسته اید مفید است.

دکتر باب باچلر، مدیر عامل و پرستار پرواز در Flying Angels توضیح می‌دهد: «جوراب‌های جوراب و جوراب‌های فشرده می‌توانند راحتی را در سفر افزایش دهند و یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از لخته شدن خون مرتبط با ترومبوز ورید عمقی (DVT) باشند.

جوراب ها/جوراب های فشاری خاصیت ارتجاعی دارند و به همین دلیل به جلوگیری از تجمع خون در اندام تحتانی و جلوگیری از تشکیل لخته کمک می کنند.

جوراب های فشاری با خستگی پاها مبارزه می کنند
پس از یک پرواز طولانی، معمول است که پاهای شما مدتی طول می کشد تا به فعالیت عادت کنند و همراه با تقویت گردش خون در پاهای شما، جوراب های فشاری به مبارزه با احساس خستگی در پاها نیز کمک می کنند.